onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Nu är det igång igen med dessa långa onsdagar!
Skola, stan och sen dansen så kommer hem runt halv åtta ikväll.
Ska bli kul att börja dansen, har saknat den väldigt mycket och så behöver jag komma igång och börja med någon sorts träning igen. Är helt stel och ont i hela kroppen så kommer nog gråta floder i kväll men förhoppningsvis så kommer det bli bättre med tiden ;D
Som sagt så är det skola först, har logistik B nu.
Ny lärare och ny kurs. Fast det kommer nog bli bra, läraren verkar bra förutom dialekten haha ;D han är från dalarna ... Angelica, snälla börja inte prata som dom! :P
Ska skriva klart på praktikuppgiften, fast jag är duktig och är redan klar så passar på att kolla lite bloggar och sånt när jag endå *host* inte har något bättre för mig :)
I eftermiddag blir den engelska!


Veronica

2 kommentarer:

Anonym sa...

Iiih :D Jag tänkte på det härom dagen, jag ska inte göra något speciellt i helgen! Var, när, hur? :P

Anonym sa...

ihih, deras dialekt är ju urgo ju! Vänta bara tills jag börjar prata malungsmål! ;) nerå, det kommer ja aldrig lära mig ^^