torsdag 5 februari 2009

Blev ju två timmar tidigare i alla fall

Så skönt vi har haft det på förmiddagen :) Hade ergonomi första lektionen och dagens "uppgift" var att vi fick gå på spa på Grand hotell inne i stan, Härligt!
Vi var bara åtta stycken så det var ganska skönt faktiskt, vi fick massera varandra och sen fick vi också bada jacuzzi.
Det var så enormt skönt att få massage på min rygg som jag har fått jätte ont i nu igen...
Så var det bara att skynda sig till skolan och käka. Dock var det soppa och inga mackor fanns det kvar heller så Julia och jag tog en tripp till lidl och köpte yoghurt & choklad.

Skulle haft UF företaget på eftermiddagen men som vanligt hade vi ingen lärare.
Dock fick vi uppgifter att göra men som vanligt var det ingen som gjorde något, mest för det vart ganska segt efter att ha varit så avslappnade på spat.
Kolla lite på film och pratade istället tills alla åkte hem, så kunde ta en tidigare buss hem.
Skönt att komma hem två timmar tidigare!
Imorgon börjar vi 12.15, riktigt skönt med sovmorgon!

Nu ska jag försöka göra någon nytta, vill se på oth men borde kolla igenom lite uppgifter jag har att göra till skolan.
Måste packa eftersom jag ska till Fanny i helgen också...


Veronica

Inga kommentarer: