torsdag 5 februari 2009

Shopping desperat!

Jag är desperat!
Mitt shopping sug är långt över det normala och pengakassan är långt under vad det är jag skulle behöva för allt jag vill/behöver ha.
Har suttit halva eftermiddagen nu och kollar runt på olika webbsidor och hittat massor av kläder och skor jag vill ha!
Har också skrivit upp en lista på vad det är jag behöver köpa till våren nu;

* Jeans - Jag vill ha ett par svarta stuprör som vanligt
* Hoodtröjor - Behövs alltid när man bara vill slänga på sig något
* T-shirts/linnen - Vill ha mycket baströjor/linnen
* Leggings - Mitt favoritplagg, vill ha i alla möjliga modeller, färger och material
* Underkläder - Välbehövligt. Färg, Färg, Färg!
* Strumpor - Ännu mera välbehövligt. Precis alla strumpor jag har är det hål i!
* Lågklackade stövlar - Mina jag har nu är helt nötta och förstörda så jag går ojämt ...
* Sminkbortagning & foundation - Tar vara på alla små slattar jag har överallt


Det är min lista än så länge på det jag behöver, skulle jag lägga till det jag vill ha så skulle jag nog kunna fylla upp en hel bok och hela världens ekonomi ;D
I helgen blir det i alla fall en liten shoppingrunda med Fanny, så ska satsa på det mest nödvändigaste då bara eftersom min ekonomi som sagt inte är på topp ...


Veronica

Inga kommentarer: