onsdag 25 februari 2009

Det blir nog en bra dag idag!

Idag hoppas jag på en bättre skoldag idag än vad det var igår. Det känns som det i alla fall.
Har logistik B nu på förmiddagen där vi skriver om Östgöta mjölk och om deras affärsidé och sånt.

Bild från Östgötamjölks hemsida

*Promenad till lidl*

Sådär blev en liten promenad till lidl för att handla lite youghurt :) gott!
Men som sagt tillbaka till vad jag skulle skriva...

Var nere hos datorkillarna med min trasiga tangent så Tom skulle skicka efter en ny och sätta dit den åt mig nästa vecka så får klara mig med att trycka på en liten plupp för att göra mellanslag så länge ganska jobbigt måste jag säga... tar dubbelt så långt tid att skriva men så går det när man pillar :P

Idag blir det skola hela dagen och efter det kommer Angelica som är hemma och hälsar på (hon bor i norrland annars...) och hennes mamma och hämtar mig utanför skolanså ska vi upp till stan och umgås lite eftersom vi knappt träffas länge pga det långa avståndet.
Det ska bli jätte trevligt!


Veronica

Inga kommentarer: