onsdag 25 februari 2009

Fart fylld onsdag!

Som vanligt så är onsdagar för mig riktigt långa dagar, först skolan och sen är det oftast stan och sist dansen. Inget undantag idag inte!
Logistiken gick väldigt bra på förmiddagen och på eftermiddagen var det dags för webbdesign som blev en väldigt kort lektion på ca 25 minuter. Fick bara info om kursen som vi ska läsa om igen eftersom när vi läste den förra terminen så vart det bara kaos typ. men nu har vi ny lärare som jag tror kommer bli super bra och vi får börja om från start och framför allt så kommer kursen att bli av nu så det är bra!

Men eftersom vi sluta tidigare så kom också Angelica in tidigare till stan så vi spenderade eftermiddagen på stan. Jag med mina 168 små kronor fick i alla fall köpt silver shampoo och smink bortagnings medel som har varit akut nu ett tag!
Så nu ska jag leva på 30 kr tills på fredag tror jag, men det ska nog gå hoppas vi :)
Träffade på erica ett tag också så vi käkade lite på stan och sen så var alla tvugna att åka hem så jag satte mig på bibban en snabbis innan det var dags för dansen :)

Dansen gick skitbra idag!
Och träningsvärk som bara den har jag också, men det är jag värd så mycket som jag satsade idag. Dansen kommer bli jätte häftig tror jag!
våran lärare sa att hon har lagt ribban väldigt högt på den här dansen så vi är inte på nybörjarnivå längre ... Hehe men det ska nog bli bra tillslut :)

Har massor med bilder också men har bara det överföringsprogrammet på lilla datorn så ska lägga in dom där strax och sen lägga in dom på bloggen :) Sitter och skriver vid den stora nu eftersom min mellanslagstangent på lilla är sönder och det är så himla jobbigt att skriva då + att det tar så långt tid så det kommer nog bli glest på inlägg ett tag under dagen då jag är i skolan tills jag får den fixad ... Bara så ni vet :)


Veronica

2 kommentarer:

Maria Lindholm sa...

Fin blogg!
Håll gärna ögonen öppna
på min blogg också!
Läs och kommentera;)

help-trust-love-hope.blogspot.com

Unknown sa...

Du kan leva på mig på fredag om du inte har fått studiebidrag ^^,