tisdag 24 februari 2009

Nej ingen bra dag alls!

Usch va trött jag är på skolan känner jag.
Allt blir bara sämre och sämre, skulle få nytt schema idag eftersom dom andra tre vi fått varit fel på och gissa vad?
Jo det var fel på det här också så nu väntar vi på ett nytt schema igen.
Sämsta schemat är det också kommer inte sluta/börja tidigt någon dag i veckan. Bara vi som inte läser matte får sluta tidigt på måndagar ... Jag kommer bli galen och vara så trött på skolan hela den här terminen.
Jag vill inte gå i skolan längre!
Förövrigt har jag nog haft sönder en mellanslags tangenten på min skoldator också. så typiskt, måste säkert lägga ut massvis med pengar på den nu också ... Dumma dator ...


En bra sak är i alla fall att nästa vecka på fredagen är det friluftsdag då de som vill ska till romme och vi andra skulle gå ut och gå typ. Men vi behövde bara göra det om vi inte fått betyg i idrott B kursen och jag har ju MVG där så ledig dag till mig!
Blir att packa den stora väskan och åka till Anton på torsdagen vilket ska bli riktigt mysigt!


Veronica

Inga kommentarer: