onsdag 26 november 2008

Tips!

Kom på att jag kan skriva upp lite tips på hur man kan fördriva tiden i ett tomt klassrum, börjar ju bli ganska bra på det nu!

* Du kan plugga (ganska självklart egntligen, men ändå blir det aldrig av på något konstigt sätt)
* Sitta och klicka sig fram och tillbaka på en och samma sida i 15 minuter (är det en sida du är beroende av så lovar jag att du kommer tröttna på den sen)
* Du kan sitta och tjuvlyssna på vad människorna säger utanför klassrummet (Skulle vara ganska roligt här om det bara fanns något folk utanför klassrummet)
* Du kan sitta och stirra på en och samma fläck och se hur länge du kan göra det (vem vet du kanske kan skapa ett nytt Guinness rekord?)
*Du kan möbelera om hela klassrummet (Det roligaste med de är väll att se allas reaktion dagen efter)
* Du kan sitta och sjunga högt och falsk (och hoppas på att ingen hör dig, men sitter man på en våning högst upp i ett hörn där aldrig någon är så är inte risken så stor)
* Du kan tröst äta (Sittar man själv så är det endå ingen som bryr sig om hyr mycket onyttigt du äter)
* Du kan skriva önskelistor till jul/födelsedag (Är det långt kvar dit så rekomenderar jag något av de tidigare alternativen)

Det är väll på så sätt som jag har roat mig den senaste tiden, förutom att sjunga och möbelerat om ... Det är BARA två timmar kvar tills dansen börjar.
Men måste upp på stan ett litet tag med för att små checka lite saker så ska väll dra mig mot stan om typ 30-40 min ... Så kanske ska ta och lätta på rösten och sjunga en liten trudilutt?


Veronica

Inga kommentarer: