onsdag 26 november 2008

Men usch!

Hade inget prov på förmiddagen i logistik för våran lärare tyckte att vi skulle ta det efter praktiken. Hemskt irriterande ... Men fick sitta lite med UF istället och fixat med bloggen som ser förskräcklig ut, inget funkar kan man ju säga.

Så har vi precis haft engelska prov som gick helt okej. Läraren kollade igenom det lite snabbt och sa att det var absolut godkänt så det var ju lite skönt att höra. Efter provet så fick man välja på att sitta och läsa tills vi sluta eller gå hem och läsa. Vad väljer man då?
Jo gå hem såklart.
Men jag som ska på dansen ikväll och inte kan komma hem för jag bor 3 min bort vad gör jag?
Jo, jag får sitta här själv i klassrummet när alla andra gått och läraren också gick.
Kul?
Inte det minsta, Att jag först ska sitta och läsa tills vi slutar 15.15 och sen bara gå runt och vänta på att dansen ska börja 17.30 är inte ett dug kul heller, snacka om att verkligen slösa bort tid.
Så irriterande så det inte är sant.
fan


Veronica

Inga kommentarer: