torsdag 27 november 2008

Studiedag

Så skönt med studiedag, det behövs!
vaknade halv 9 först med vände på mig och halvsov en timme till.
Mormor ringde strax efter jag gått upp och ville ha hjälp med att tejpa alla lister tills hon ska måla vitt i deras hall. Så har precis kommit hem därifrån, 500 kr rikare och lite vit färg på jackan.
Men det var det värt :)
Nu ska jag fortsätta med allt jag ska göra här hemma.
För att inte glömma något tänkte jag göra en lista på allt jag ska göra idag och alla andra dagar jag är ledig;

- Hänga in all tvätt som ligger i stora högar på skrivbordet
- Lägga in all tvätt som ligger överallt i rummet i tvättmaskinen
- Rensa garderober
- Städa + damma rummet
- Rensa ut och komma på en smart lösning för alla smycken som ligger utspritt överallt eller hänger ihop trasslade på väggen
- Komma på något sätt där jag kan göra av alla mina miljoner tidningar som ligger överallt
- Göra klart allt i webbdesign+ börja på projekt uppgiften
- Fixa designen till våran UF blogg
- Läsa ut engelska boken
- Kolla igenom personlig försäljnings uppgifter till provet
- Göra "Gocart" uppfiften till logistiken
- Packa till Anton i helgen
- Ta hand om mig själv med ett minispa
- Andas och slappna av




Ja, det var allt tror jag. Jag måste bestämma mig hur jag ska göra imorgon också, jag vill gå på idrotten eftersom jag vill göra mitt bästa för att få MVG och sen så är det nästan våran sista idrottslektion någonsin. Men jag vill verkligen inte sitta från kl 9-15.30 och bara glo igen ...
Jaja vi får se hur jag gör imorgon.
Nu måste jag städa, samtidigt som jag gör det så har jag Desperate Housewives säsong 3 står och går på tv:n eftersom jag såg att säsong 4 har kommit ut på dvd nu så måste ligga lite i fas ;D


Veronica

1 kommentar:

EricaElving sa...

har vi prov i personlig färsäljning? :O