lördag 29 november 2008

Lördag

Jag är så trött!
Men det har varit en bra dag med mycket att göra idag :)
Hela Antons släkt har varit här idag för att fira hans 18 års dag, mycket trevligt.
Ätit massor med tårta och andra godsaker idag.
Spelat massor av Guitar Hero World Tour också. Först var det jag, Anton och Johan som startade ett eget litet band och efter ett tag kom johan mamma in som sånghare också ;D
Tror tyvär inte vi var så bra för alla åkte hem efter ett tag, haha!

Resten av kvällen har Anton, jag och Antons mamma suttit och spelat för fullt!
Jag på gitarr , Leila på trummor och Anton sjöng. Usch va bra vi var haha, så nu är jag helt slut i huvudet (kanske märks på att texten inte blir så sammanhängande ... ) Men men Anton har tagit över trummorbna och spelar för fullt här hemma.

Blir nog lite tv snrt och sen bums i säng, kommer sova gott inatt känner jag!
Hoppas ni haft en bra dag :)


Veronica

Inga kommentarer: