fredag 28 november 2008

Fredag

Det här är faktiskt en ganska bra fredag fast jag som sagt ska sitta och vänta till halv 4 på att Anton ska sluta.
Hade idrott imorse där vi spelade basket, vårat lag förlorade dock så det var inte så roligt. Gav igen på julia efteråt genom att brotta ner henne ;D haha!
Gick upp till andra John Bauer för att lämna mina saker hos Anton så jag slapp bära på dom hela dagen vilket är väldigt skönt för min rygg. Pussade lite på honom och sen gick jag ner på stan och har köpt lite julklappar till mormor & Annica och sen var jag TVUNGEN att köpa en svart hoodtröja till mig själv faktiskt, så det gjorde jag.
Är dfaktiskt nästan klar med alla julklappar nu. Har bara morfar (som jag absolut inte har en aning om vad jag ska köpa till) och sen kompisarna & Anton kvar.
Det känns bra faktiskt, tror mina pengar kommer räcka också vilket är ännu bättre :)

Nu sitter jag i Annicas lägenhet och ja som sagt, väntar. Blir nog sittandes framför datorn tills jag ska gå igen då jag först ska ut till mamma för att lämna det jag köpt och sen till Anton igen!
Så ser min dag ut, Vad ska ni göra?

Justja, jag är extra glad idag också för jag fick reda på att jag kommer få MVG i slutbetyg i idrott hälsa B, Wohoo!
Ibland är jag ju faktiskt lite bra :)

Veronica

Inga kommentarer: