måndag 1 december 2008

Ledig

Skämms på mig att det inte blev någon bloggning igår.
Jag hade i alla fall en mysig söndag med Anton, vi spelar Guitar Hero World Tour. Hjälpa hans föräldrar ute och myste :)
På kvällen var det dags att åka hem för min del.

Är ledig idag för våran lärares flickvän ska få barn när som helst, förmodligen har den redan kommit kan man ju hoppas :)
Har dock uppgifter kvar att göra så ska FÖRSÖKA jobba lite med de idag. Känner mig faktiskt lite halv seg och halsen svider när jag sväljer ... Antar att Anton har smittat mig med sin förkulning han hade för ett par veckor sen. Dumma han som alltid ska smittas när han är sjuk ;D

Jaja, blir en lugn dag helt enkelt. Ska kolla igenom alla julklappar jag köpt också för att se vilka jag behöver köpa mer till och lite sånt.
Dricka massor av té måste jag göra också!


Veronica

Inga kommentarer: