torsdag 11 september 2008

Uf Företag

Torsdag = UF dag
Ganska roligt egentligen, idag har Erica och jag ganska mycket att göra också så det gör det extra roligt. Vi har suttit och gjort en planering för dagen och pratat lite om företaget. Vi har också kommit på ett namn nu, men tror jag väntar med att berätta om det tills vi har fått ihop en början på företaget.
Håller också på att registrera företaget på ungföretogsamhet.se.
Måste bara prata med en lärare om han vill vara våran rådgivare, vilket vi ska göra nu efter rasten :)

I eftermiddag blir det förhoppningsvis att springa ut och fota lite, för första gången hoppas jag faktiskt på att det ska vara så här små dimmigt och duggregna faktiskt så man kan knäppa av lite snygga höst bilder vid strömmen.

Efterskolan ska jag bara med mamma och handla och sen hem, hoppas på en lugn kväll. Som jag har skrivit förut så har jag inte så stor lust att göra något.
Vet att jag är tråkig, men kan inte göra något åt det, tyvärr.


Veronica

Inga kommentarer: