torsdag 11 september 2008

Torsdag

Shuu, den där lugna eftermiddagen gick ju upp i rök kan man säga.
Efter skolan drog jag ner på stan ett litet tag. Jag vet att jag har sagt att jag ska spara pengar, fast idag så kände jag att jag fick shoppa. Tröstshoppa till och med eftersom jag inte är på så glatt humör. Det hjälpte faktiskt, speciellt när man hittar de perfekta skorna som jag letat efter :) Har tyvärr inte tagit bild på dom än så ni får vänta lite.
Det är svarta stövlar med en liten liten kil klack på, jätte snygga!
Tyvärr så har jag inte hittat mina mönstrade strumpbyxor än, men köpte vanliga svarta idag också, Så råkade det slinka med ett rött spets linne också som jag ska ha över ett svart linne t.ex :) Tyvärr så är det lite tajt, men då kanske jag kan börja träna och sluta äta så onyttigt!

Så följde jag med mamma och handlade först för att sen åka hem och städa!
Min fina klädhög som har legat på skrivbordet är faktiskt inne i garderoben nu, och nästan allt är i ordning plockat!

Fick ett vykort ifrån Anton idag på posten vilket har gjort att jag är på toppen humör just nu :) Att bara en sån liten sak kan få mig att må så mycket bättre!
Snart är han hemma, bara helgen kvar nu!
Så gick jag brev från pliktverket idag också där dom skrev att dom tyckte att jag inte kunde göra lumpen, min reaktion va bara "JAAAAAAAAAAAA" ;D

Nu känner jag mig ganska spänd och trött i hela kroppen så nu ska jag ta och slänga mig på soffan med en massage sak som jag fick av mormor idag till ryggen, vilket ska bli väldigt skönt!
Så ska jag se mitt första idol program ikväll också ;D
Så blir det vem kan slå Filip & Fredrik ikväll!
Nice!

Veronica

Inga kommentarer: