torsdag 11 september 2008

Black & White

Sprang förbi tv:n förut där det var ett program om utrotningshotade djur, idag handlade det om pandor.
Jag verkligen älskar pandor!
Det måste vara världens sötaste djur, en av mina drömmar är att få åka till Kina och kela med en panda. Det är så att jag börjar gråta när de säger att pandorna är utrotningshotade och att de kan dö ut snart om man inte slutar förstöra deras natur, det är verkligen hemskt!
Om jag var rik så skulle jag skänka massor med pengar så att man kunde hjölpa pandorna att överleva!
Dom är ju så underbara.

Pandor, så enormt söta!

Ett annat djur som jag också verkligen älskar och som jag anser är världens vackraste djur det är vit tiger, också här skulle jag göra vad som heslt för att sitta och gosa med en liten vit tiger!
Antar att jag har en liten förkärlek till svart vita djur, precis som med kläder och allt annat. Allt ska vara svart & Vitt ;D

Vita tigrar , världens vackraste djur :)

Inga kommentarer: