fredag 12 september 2008

Hej vad det går!

Började dagen med ett väldigt dåligt väder och början till en förkylning, köpte mig en kopp te på Donken medans jag var på väg ut till raketstadion för att spela badminton.
Väldigt behövligt faktiskt, dock så fick jag ont i halsen igen efter idrotten.
Körde som sagt badminton på idrotten idag, väldigt roligt faktiskt!

Efter Idrotten följde jag med Martin & Micke tillbaka till skolan, så när vi är på väg så hittade jag en 20 lapp på vägen, snodde den precis framför ögonen på Micke ;D
Blev jätte stolt, första gången jag har hittat pengar på stan!
Var faktiskt snäll också så köpte läsk till Martin & Micke och en snickers till mig :)
I skolan så käkade vi lyx mat idag (För att vara skolmat) Långhare, klyftpotatis & bearnaisesås!

Åkte med morfar hem idag så jag slapp gå och vänta i stan tills 16:10. Fast vi var lite olagliga så jag fick köra utan skylt och papper, Men det gick bra endå!
Hej vad det går nu, börjar känna mig ganska bra på att köra faktiskt. Rondeller är riktigt kul att köra i också ;D
Kom hem strax före halv två, hoppade direkt in i duschen där jag höll en liten konsert för mig själv, haha ;D

Nu ligger jag återigen här i soffan, fick precis ett mms från Anton där den lilla jäveln ligger och solar som bara den, fick i uppdrag att lägga ut bilden på bdb:en också. Det är väll det jag är tillför när han bara ligger och latar sig.
Han lär få en chock på söndag natt när han kommer hem för att det är så förbannat kallt här !
Rätt åt honom ....
Men det är tur att jag älskar honom endå :)


Veronica

Inga kommentarer: