onsdag 10 september 2008

Separationsångest

Ja, jag lider verkligen av separationsångest just nu.
Det är hemskt hur mycket jag kan sakna en människa. Trots att han bara har varit borta snart en vecka, det är sjukt!
Jag mår verkligen dåligt rent psykiskt, har ingen lust med någonting.
Sånt som jag verkligen brinner för annars, som t.ex foto. Jag har ingen lust alls att fota, inga ideér och ingen glöd alls.
Samma sak på dansen idag, det gick rent åt helvete kan jag ju säga.
Hängde knappt med på någonting, glöden fanns inte där. Ingen lust alls för att dansa, kan loca att det syntes också.
Hemskt!


ILY<3

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få hem min älskling nu, så jag bara kan få mysa upp mig i hans famn och bara stå och krama om honom,
LÄNGE!
Känna doften av honom och värmen.
Jag saknar hans underbara & varma famn.
En lång kram bara , sen blir allt bra igen...

På måndag, på måndag.
Då hoppas jag verkligen att jag kan få träffa honom!


Veronica

Inga kommentarer: