lördag 6 september 2008

Spöken?

Återigen, precis som vanligt när jag ska få sova (även om jag skulle upp vid 7...) så är det något som ska störa mig och idag vid halv 6 så gick strömmen igen. Så kom den och gick om vartannat, färstår inte hur strömmen kan gå så ofta och varför?

Jaja, gick in till mamma när jag vaknade sen vid 7 igen och det första jag får hör är "Tror du det spökar här?". Precis vad man vill höra när man är så mesig som jag!
För tydligen hade mamma vaknat av att det pep och spelades musik inatt runt kl 12, så när det slutade så hörde hon röster istället. Så hon trodde att det var jag som spelade musik och pratade i min mobil. Fast jag gick och la mig och somnade som en stock vid ca 23.20.
Tydligen har det hänt flera gånger att hon vaknar på nätterna och hör musik/Röster.
Jag har aldrig hört något, men jag får alltid rysningar och en konstig känsla när jag går förbi hennes sovrum om kvällarna ...
Usch!

Men till dagens att göra.
Måste snart börja skynda mig på att fixa i ordning mig för 08.15 ska vi åka och hämta upp Neiis och sen in till stan för att byta till Annicas bil och sedan först åka till Nyköpings bro för att käka frukost och köpa 600 sortets godis!
Sedan beger vi oss till Söder tälje där vi ska in och leka på Tom Tits, Bara för att ;D
Ska bli en ganska trevlig dag hoppas jag, speciellt eftersom det verkar bli en almänt grå och trist dag i vädret ...

Som sagt, nu är det nog dags att börja fixa i ordning sig och packa ihop kameran!


Veronica :)

Inga kommentarer: