fredag 5 september 2008

Mäster Föraren!

Det har varit ganska mycket att göra, först allt med traktorn.
Sen så åkte morfar och jag in till Annica med en tv som hon skulle ha, jag fick köra.
Så nu är jag riktigt stolt över mig själv när jag kört i stan i massor med rondeller, rödljus och vägarbeten. Gick väldigt bra faktiskt och det gör mig ännu stoltare!
När vi kom hem fick jag leka frisör, har precis färgat mammas hår. Blev också ganska bra och hon blev nöjd.

Så idag har jag testat på många saker, något som dock inte går lika bra är det där jäkla Guitar Hero, jag höll faktiskt på att nästan slå sönder gitarren förut idag när jag spela... Jag kan bli lite små våldsam av mig när det inte går som jag vill (A)

Men nu känner jag att jag har gjort väldigt mycket idag så är super trött så har bestämt mig för att slänga mig på soffan och fortsätta se på filmen som går på 3:an, Min stora kärlek!

Veronica :)

Inga kommentarer: