lördag 6 september 2008

Tom Tits!


Kom hem för ett tag sen, blev en liten åktur till Nyköping - Södertälje - Nyköping - Norrköping!
Stannade först i vid Nyköpings bro där vi käkade frukost, stötte på Arvingarnas buss och köpte massor med godis!
Så bar det av till Södertälje och Tom Tits.
Har varit en väldigt trevlig dag tillsammans med Linnéa , Mamma och Annica och så klart en hel del experiment ;D

På hemvägen stannade vi vid Nyköpings bro och käkade mat och satt och skrattade och pratade massor innan vi orkade att resa oss upp och åka den sista biten hem. Så gjorde vi ett stop hos Annica där vi kopplade in massor med tv spel och sånt bara för hon inte kan det själv ;D
Så Linnéa och jag spelade lite tv spel innan vi sedan åkte hem.

Som sagt, jätte rolig dag och Tom Tits var sig likt sen när jag var där som barn :)
Nästa ställe vi ska till blir Boda Borg någon gång ;D
Har också bestämt att vi kanske ska åka till Tallin när mamma fyller 40 och London när jag fyller 18!
Nu ska jag svulla i mig lite godis och fortsätta att se på Sing Along i 3:an!

Veronica :)

Inga kommentarer: