söndag 28 september 2008

Byt rygg med mig?

Blev inte så mycket bloggning igår, blev inte då mycket gjort igår heller så det jämnade ju ut sig lite där.
Satt mest inne som jag sa och myste lite och kollade på tv. Fast var ute ett litet tag också och körde lite 6 hjuling :D
Hej vad det gick! Det enda tråkiga är att det enda stället där jag typ kan köra är upp och ner till skogen, så bygg mig en motor bana någonstans så jag kan åka där? :)

Kvällen igår va inte lika rolig, kollade på tv massor. Först musikmaskinen, sing a long & Extra Extra. Anton satt och spelade sims och jag satt i andra änden av soffan och hade så tråkigt!
Det var verkligen sjukt.
Så satt jag helt konstigt i soffan så fick as ont i ryggen, vilket höll i sig hela kvällen, natten och nu har jag fortfarande as ont. Jag är trött på att ha ont i ryggen nu, jag vill byta rygg!
Gick in och la oss i sängen istället och skulle kolla lite på Vänner, som vanligt så somnade jag.
Så vaknar jag igen när Anton reser på sig och säger att klockan är snart halv 3 på natten!
Tror i alla fall att han sa det, eller om jag drömde för jag tror jag somnade igen innan jag la ner huvudet kändes det som...

Nu så sitter jag i soffan och Anton ligger i sängen och sover. Kan verkligen inte sova, är inte trött. Så har jag så ont i ryggen nu och min säng är ju så mjuk så det gör inte saken bättre tyvärr...
Men så är det, ska fortsätta att kolla igenom lite bloggar och sen ska jag se om jag kryper ner lite hon Älsklingen min!


Veronica

Inga kommentarer: