måndag 29 september 2008

Söndag kväll

Blev en ganska lugn söndag sen faktiskt, var ute och fotade lite i stormen och hoppade runt på gräset ;D
Haha!
Så satt vi som ett gammalt par på kvällen och fixade lite kvällsmat tillsammans som bestod av varma mackor, så satt vi vid köksbordet med varsin dator.
Är det så min och Antons framtid skulle se ut tillsammans?

Lite senare myste vi i alla fall ner oss i soffan med tända ljus och kollade lite på tv. Så såg vi på film också, The Heartbreak kid . Jag var så pigg så jag tänkte att jag kunde vara vaken hela filmen, men som vanligt när det var typ 40 min kvar så somnade jag och vaknade precis när eftertexterna rullade...
så hoppade direkt i säng efter det och somnade så sött så :)


Gissa om det tog emot rejält imorrse att gå upp!
När jag äntligen kunde sova ordentligt för en natt utan att vakna av smärta i ryggen, att Anton pratar i sömnen eller att han mosar in mitt huvud i väggen så måste man upp tidigt istället...
Så typiskt ;D
Men kom upp i alla fall och kom iväg till skolan.
Har webbdesign nu, går ganska bra förutom att det inte går riktigt som jag vill.
Fast det är ju inget nytt precis ^^

Ska en snabbis på stan sen kanske om jag orkar.
Måste köpa vantar eftersom det är läskigt kallt på morgonen!
Så blir det halv 1 bussen hem vilket ska bli skönt. Vill bara lägga mig på soffan och kolla på One Tree Hill hela kvällen men har massor att göra så det blir det nog inget av ...

Men nu är det väll bara att fortsätta jobba , tyvärr :P


Veronica

Inga kommentarer: