lördag 27 september 2008

Hemmafru nästa?

God Morgon!

Har faktiskt varit vaken ett bra tag, lite annorlunda för att vara mig :)
Vaknade redan vid 8 och var super trött, låg kvar till strax efter 9 och försökte sova men blev bara piggare så gav upp försöket att sova. Gick upp och såg n märklig sak, Mamma låg fortfarande kvar i sängen fast kl var nästan halv 10!!!
Rekord!

Så slängde mig på sängen där och skrattade lite och sånt tills vi gick upp igen och fixade fram en riktigt smarrig frukost med färska te kakor med massa goda pålägg och sen för min del blev det grönt te med citronsmak.
Underbart gott!

Nu har mamma åkt till stan, innan hon åkte så sa hon att om vi städar upp och fixar massor med saker så skulle vi få pizza ikväll. Snacka om att utnyttja människor här ;D
Men vad gör man inte för lite smarrig mat?'
Så nu har jag plockat in/ut diskmaskinen och städat iordning i köket, hängt in tvätt, bäddat och fixat faktiskt!
Blev så fint så, skulle nog passa som hemmafru :P
Haha!

Anton står och sjukar sig samtidigt som han spelar GH.
Får se vad vi hittar på idag, blir nog inget storslaget för min näsa börjar nysa nu så har en känsla av att jag kommer bli sjuk snart.
Tack Anton, Tack.
så blir nog att bara sitta och inte göra ett sit som vanligt ;D

Veronica

Inga kommentarer: