tisdag 26 augusti 2008

Tisdag

Idag har väll varit en okej dag med lite händelser och en del klagomål ;D
Började dagen med Svenska B, kommer bli ett helt okej ämne tror jag. Tråkigt bara med litteratur historia ...
Så lunch där Erica och jag drog till Take away och köpe med oss macka istället och så åkte vi upp till stan och gjorde lite stuffs.
Så tillbaka och ha Personlig Försäljning. Det verkar som ett jätte roligt ämne, synd bara att jag inte tycker om läraren men det får gå.
Var en ganska rolig lektion idag där vi skulle ha roll spel, skulle vara en säljare och en köpare. Erica och jag var snyggast med våra mustascher^^
Det bästa med dagen är endå att Anton är här nu och har tagit över mitt Guitar Hero ;P
Men nu ska jag försöka sno tillbaka det!

Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja eller hur! Jag har ingen aning om vad man ska matcha :/