måndag 25 augusti 2008

Dans, Dans , Dans!

Nu har jag fått rycket och hoppar omkring och dansar som bara den här hemma!
Längtar så otroligt mycket efter att äntligen få börja dansa eftersom jag velat göra det i princip hela livet.
Dock så känner jag att min rygg är lite halvkass och den knakar och håller på när jag rör mig för mycket så måste komma ihåg att ta det försiktigt så jag kan hålla på med dansen.
Sen har jag även fått tanken om att det skulle vara kul att testa på Strip aerobiks. Har kollat runt lite på Internet och det verkar super kul + att det verkar vara väldigt bra träning för hela kroppen och speciellt då för dansare som använder hela kroppen.
Nu vill jag verkligen börjar träna seriöst och komma i form och komma bort från soffpotatis kroppen!

Den 3 September börjar det!


Veronica :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

uuuj ^^
dansa är najs ;D

läs min blogg med ;)

puss o hej // Kim

Anonym sa...

Svar;
Jaa, förhoppningsvis. :P Jasså, det tänkte jag inte på ;D