onsdag 27 augusti 2008

Onsdag

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det finns inget bättre än att vakna upp brevid den man älskar mest, Förutom att kanske somna om brevid den personen igen ;D
Råkade bli så imorrse så fick stressa iväg till bussen, men vi hann och det enda jag glömde va bilderna med inspiration till klippningen.

Skolan har varit ganska tråkig och tröttsam idag men har endå försökt hålla humöret igång.
Hade först Logistik vilket var väldigt roligt.
Fick en uppgift där vi blev indelade i grupper som sen skulle besöka ett företag och ta reda på hur dom tänkte inom logistik och lite sånt. Så min grupp som bestod av mig, Jenka, Nicce och Micke begav oss till Servera där Annica jobbar.
Hon mötte upp oss och visade oss till deras Logistik utvecklare Romano, och jag trot jag och jenka for upp till himmelen så snygg!
Mötet gick jätte bra och han berättade precis allt och svarade på frågorna och var jätte trevlig!
Så tuillbaka till skolan för redovisning som gick helt okej , det viktigaste var ju såklart att säga hur snygg han var ;P

Så en extrem tråkig lunch, finns verkligen inget att roa sig med på rasten. Inte blev det bättre när vi fick veta att vi inte kommer få våra datorer förrens nästa vecka!
Datorkillarna asså ... Ingen koll på någoting känns det som och absolut ingen bra planering!

Men men eftersom rasten var så seg så blev man själv också ganska trött och seg, så att ha engelska med typ "prov" för att se vart vi låg i kunskap var ju inte det absolut roligaste. Jag försökte verkligen koncentrera mig men gav upp tillslut och bara gissade på den sista uppgiften.
Hade individuellt samtal med läraren också där hon frågade lite om mål inför kursen och självklart så satsar jag på MVG fast jag tror inte jag kommer kunna få högre än VG , då sa hon bara att hon visste att jag kunde så vi skulle hjälpas åt för att nå ett så högt betyg som möjligt så det lät bra.

Efter skolan drog jag upp på stan och handlade lite saker som jag egentligen inte behöver men som jag kände ett sug av att ha endå :) En typ jacka, liten väska och en jätte halsduk, allt från Gina Tricot.
Så begav jag mig till min frisör Sofia , för att fixa till barret lite ;D Blev klippning och färg.
alltid lika trevligt att komma dit , hon håller koll på allt man har pratat om tidigare och frågar massor och pratar på vilket är jätte kul!
Klippningen blev inte så mycket , lite kortare på ena sidan bara. Färgning är som vanligt också, blond och svart. Fast Sofia ville "leka" lite så hon blandade ut det svarta i det blonda när hon tvättade så nu är det väldigt, väldigt ask blont men det skulle se mera naturligt ut efter ett par duschar.
Men är ganska nöjd som alltid :) Får se om det kommer upp bild på det någon dag ...



Nu har jag skrivit i en evighet känns det som och jag blir förvånad om någon orkar läsa allt om min dag, ganska skönt att få skriva lite :)
Ska strax äta nu vilket som ska bli väldigt gott eftersom jag inte ätit sen kl 11!


Veronica :)

Inga kommentarer: