onsdag 27 augusti 2008

100 saker om mig själv ...?

Eftersom jag sitter här och har lite små tråkigt så fick jag en idé från Linne som hon gjort. Att skriva ner 100 saker om sig själv, typ. Tänkte att det måste gå väldigt fort så började med den för lite mindre än en timme sen och har kommit på 36 saker och nu är det tomt i huvudet på mig, har ingen aning om vad jag kan skriva om mig själv.
Är det såhär man kommer på hur lite men egentligen vet om sig själv eller är det bara för jag är trött?

Jaja, det känns faktiskt som det sistnämnda, börjar känna att ögonen vill inget annat än att åka ihop och kroppen blir bara tyngre och tyngre så borde faktiskt sova .
Imorgon är det ju skola, igen. Längtar efter datorn så att jag kan vara lite aktivare på bloggen under dagarna.
Men men , lär väll ta tills december innan vi får dom.
Nu ska jag spara min lista så får jag fortsätta med den imorgon när jag förhoppningsvis är lite piggare ...

God natt!
Veronica :)

Inga kommentarer: