torsdag 28 augusti 2008

Hos Anton

Skolan idag var ganska bra, Fick äntligen börja fundera ut vad vi ville göra för UF företag (Ungt företagande). Erica och jag gör det tillsammans men jag tänker inte riktigt säga vad det är vi ska göra utan det får vänta :) Det jag an säga är att det innehållet foto!
Fick också reda på att vi kommer sluta 11 varje fredag och att näst måndag är vi lediga förutom dom som har matte på eftermiddagen, jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska läsa matte B eller inte ...

Men i alla fall, eftersom vi slutade så tidigt så ringde jag till Anton som också slutade tidigt idag så vi träffades och åkte ut till Media markt så jag kunde kolla på en blixt till kameran. Men som vanligt när jag ska se något så är det slut, fast försäljaren visade mig en annan sak som man kopplade till blixten och sen satte runt objektivet som skulle fungera på nästan samma sätt. Dock kostade den 1990 så jag väntar lite och ska fundera på om jag verkligen behöver en blixt just nu eller om jag ska vänta och kanske önska mig det i julklapp.

Drev runt lite på media markt och spelade lite så bestämde jag mig för att köpa en laddningstation + en till spel kontroll till mitt Wii spel istället så nu kan man spela två stycken.
Hittade lite roliga spel också som jag skulle vilja ha.
Så blev klockan två och Anton skulle åka hem så tyckte han att jag kunde följa med honom hem istället för att gå runt på stan i flera timmar och vänta på att mamma skulle sluta.
Så nu sitter jag här vid hans bärbara dator som jag snodde!

Ikväll blir det nog mycket dator kan jag tänka mig så kanske slänger in lite mera inlägg senare.
Lovar att jag ska bli bättre på att blogga så fort vi får tillbaka skol datorn så jag har tid att blogga!
Men nu ska jag spana in Antons nya sims spel!

Veronica :)

Inga kommentarer: