onsdag 20 augusti 2008

Sommarlovets slut...

Sådär, nu sitter jag här med två ostmackor och ett glas juice.
Pyjamasen är på och benen värker. Det är så ett sommarlov ska avslutas, eller?

Det känns som att sommarlovet bara rusat iväg, samtidigt som det känns som att det var en evighet sen som vi fick betygen och det efterlängtade sommarlovet.
Kommer knappt ihåg allt jag gjort, känns också som man inte gjort ett skit.'
Fast jag har varit på Hultsfred festivalen, i Stockholm, Jobbat , bott i husvagnen och varit massor med Anton och lite kompisar också.
egentligen har det ju faktiskt varit ett ganska bra sommarlov även om man kanske skulle velat haft lite mera sol och gjort mera saker.

Men nu blir det 2:an på gymnasiet, återigen ska jag säga att fy vad tiden går fort!
För varje år känns det bara som det går fortare och fortare.
Trots att jag har 2 år kvar på gymnasiet så har jag redan ångest om vad jag egentligen vill göra efter och vad jag vill hålla på med i framtiden. Jag hade en plan när jag började 1:an, men saker förändras och nu vet jag inte vad jag vill.
Nej nu blir det för djupa tankar här.
Ta en dag i taget, imorgon är det första dagen på resten av livet :)


Veronica :)

Inga kommentarer: