onsdag 20 augusti 2008

Hemma igen

Nu är jag hemma, helt själv. Visst det är lite skönt att få vara för sig själv, men det är lite tomt utan min Älskling som jag bott med i en vecka nu.
Fast det får gå, måste få tillbaka min tandborste + tandkräm som jag glömde där så måste ju träffa honom igen någon gång ;D hehe

Som sagt, åkte ifrån Anton typ halv 2, efter att ha stått och väntat på bussen i värsta åskan!
Så rädd jag var när det mullra på som bara den och Anton bara stod där och sa "nu kom det en blixt" som om det inte vore något!
När jag väl kom på bussen så började det spö regna också samtidigt som det fortsatte att blixtra, det var ju inte små lätta droppar utan det verkligen öste ner.
Som tur var gick det över lagom tills jag kom in till stan och mötte upp Angelica.

Vi tog en lunch på Donken och nästan halvsomnade där innan vi gick in på stan och kollade runt lite. Så gick vi bort till området där Rix FM festivalen var för att spana in lite olika saker och vem springer jag på då?
Jo självaste Dave Grohl , hihi :)



Så är det ju klart att det börjar ös regna igen när vi står där, eftersom båda var trötta så bestämde vi oss för att åka hem istället.
Så fort jag sätter mig vid bussen och ska åka hem så ringer Erica istället och söker efter en kompis att gå med på stan & Rix FM så snäll som jag är så offrade jag mig och mötte upp henne.
Går runt lite och kollar så ringer Nicce & Olle och undrar om vi vill hänga på dom så det gjorde vi Så var Oscar med också, väldigt trevligt :)
Tyvärr försvann dom när det började sen men så mötte vi på massor med annat folk också.

Fast återigen så orkade vi inte vara kvar utan när det hade börjat och två stod och sjöng lite så gick Erica och jag istället så jag tog 19.05 bussen hem, vilket var väldigt skönt! Känner nu att jag inte hade orkat vara där längre för bussen jag skulle åkt med går om 5 min typ ...
Så det var skönt att komma hem tidigare!
Ladda upp inför skolan imorgon ...

Men nu ska jag se om det finns något litet att äta, känner att jag måste tugga på något. Så ska jag byta om till myskläder och försöka varva ner lite.


Veronica :)

Inga kommentarer: