måndag 14 juli 2008

Trött

Kom hem från första dagen på jobbet för ett tag sen, är ganska trött nu kan jag säga.
Men jag vaknade i god tid imorrse, faktiskt före klockan ringde!
Så upp och fixa sig och sen åka med bussen 05.40, tidigt men det var ganska skönt faktiskt :)

Hela dagen har varit helt okej, inte så mycket att göra så har mest bara suttit och kollat.
Var ute och gick lite, 3 tanter rymde också fast dom var där när vi kom tillbaka så det var lugnt.
Så spelade vi lite bingo på eftermiddagen, långsamt men endå lite kul.
Finns en tant där som inte kan prata svenska så mycket och inte förstår så hjälpte henne massor och låssades förstå lite när hon pratade om vad jag tror var hennes familj och lite sånt så hon tyckte att jag var jätte snäll och fin :)
Så jag antar väll att jag kommer överleva där i 4 veckor, hoppas jag ...

Efter jobbet skulle jag till stan och hämta ut biljetterna, men det var semester stängt.
Så skulle jag till stan och leta upp en väska, men va så trött så var absolut inte på shopping humör och jag hittade inget som jag ville ha heller för den delen ...

Men nu ska jag se om det finns något att äta och sedan bara ta det lugnt, det tar på krafterna att gå upp vid 5 och jobba ...


Veronica :)

Inga kommentarer: