söndag 13 juli 2008

Otaggad

Okej imorgon är min första sommarjobbs dag och jag är absolut inte ett dugg taggad!
Så fort jag bara tänker på det blir jag mera bara trött och sur. Imorgon måste jag gå upp klockan 5! Egentligen tidigare, men jag kommer inte klara av det.
Fast sen ska jag byta mina tider så jag jobbar 08.30-15.00 istället så då kan jag gå upp kl 6, som om det vore bättre ...
Men jaja, 4 veckor sen är det över och förhoppningsvis kommer allt att gå bra och jag kommer vara nöjd i slutet när jag har fått min lön!

Det som kommer att vara svårast är att jag och Anton knappt kommer att hinna träffa och vara med varandra. Nu har vi varit utan varandra i n vecka och jag saknar honom mera än något annat just nu. Det värsta är att veckan som kommer nu jobbar både han och jag, så i helgen måste jag åka ner till husvagnen igen för det skulle vara massa saker där då. Så det kommer återigen gå en hel vecka innan vi kan ses. Så jobbar ju jag då också så vet inte hur jag ska hinna med ... Det gör mig så ledsen :(

Men för att se något positivt i morgondagen så ska jag hämta ut Simple Plan biljetterna , om jag kommer ihåg det vill säga ... Men hoppas på det i alla fall :)

Nej, om man skulle vara lika duktig som Anton och gå och lägga sig i god tid så man kanske har en chans att faktiskt komma upp i tid imorgon ... Eller i alla fall snart ...


Veronica :)

Inga kommentarer: