måndag 14 juli 2008

Regnet det bara öser ner ...

Strax efter att vi har kommit hem så bar det av direkt till Ö Husby för att hämta ut en himla massa paket. Så när vi åker där på vägen så kommer det världens blixt mitt på himlen!
Jag som hade datorn och allt igång hemma blev ju jätte nervös, fast som tur var så var det nog bara den blixten för hörde inget mera muller sen.

Så när vi kom hem så har det bara regnat och regnat och regnat.
Men som dom säger: Efter regn kommer solsken.
Först kom det en regnbåge och strax därefter kom den underbara solen fram.
Så nu skiner solen, det luktar fräscht, fåglarna kvittar och det är en helt underbar luft ute :)

Men här inne sitter jag och smaskar i mig massor med godis och gör ingeting som vanligt, Inget bra är det på tv:n ikväll heller. Så är jag ganska trött så ska nog lägga mig skapligt idag. Fast vill ju så gärna prata med min älskling och fråga hur han haft det på sitt jobb idag, men han kommer aldrig in på msn så funderar på att skicka ett mess och fråga om han lever :)
Jaja, får se vad som händer!


Veronica :)

Inga kommentarer: