tisdag 22 juli 2008

Tokig!

Det kittlas så dant i mina tänder nu när dom har fått för sig att flytta lite på sig, så jag håller på att bli tokig!
Har bara lust att slita ut allt och klia, klia och klia!
Men tror jag kan få ganska ont och så jaa är det nog inte så bra så försöker låta bli det!

Istället sitter jag här och bara klickar mig runt om på olika sidor och tänker att jag också vill vara super bra på att göra headder till bloggen och allt, så försöker jag och misslyckas och blir lite små sur på mig själv.
Jag är en sån som vill kunna allt på ett klick!
Har gett upp det nu och försöker komma på något annat jag kan göra, skulle vilja fota lite så funderar på att gå ut och försöka få lite bilder men vet inte riktigt.
nu när jag väl har satt mig här och börjat slappna av så känns det inte så lockande att resa sig upp ... Men kanske :)

Förövrigt har jag inget annat att säga förutom att jag Saknar min Anton som vanligt och jag vill bli rik och köpa allt på www.cyberphoto.se :)


Veronica :)

Inga kommentarer: