tisdag 22 juli 2008

Tisdag

Jobbet hart gått bra, har kört i 130 idag känns det som!
Knappt suttit ner någon gång, har verkligen gjort allt idag.
Men det är skönt att få anstränga sig och verkligen känna att man gör något för pengarna, visst känns det i kroppen men snart är det över bara 2 ½ vecka kvar.
Är som sagt ganska trött och så men endå så känns allt helt okej jämfört med tidigare dagar.
Visst Anton & jag sa att vi skulle ses på fredag, men nu kanske det inte blir något. Egentligen skulle jag sitta och stortjuta men jag bara skrattar.
Jag ger upp vi kommer inte kunna träffas endå så varför hoppas?
Få väll stå ut i 2 ½ vecka till.
Sen är jag bara ledig någon vecka så börjar skolan igen och då ska vi gå på olika skolor så då kommer det säkert bli likadant i höst att vi inte kommer kunna träffas så mycket så det är väll bara att vänja sig eller?

Jaja, nog om det.
Har precis tvättat av mig sminket och hoppat i mysdressen, känner bara för att krypa upp i ett hörn av soffan och läsa, läsa, läsa!
Men kommer nog inte bli något utan blir datorn i vanlig ordning ...
Får se vad som händer!


Veronica :)

Inga kommentarer: