tisdag 22 juli 2008

påväg till lyckligheten ...

Nu så , nu ska jag bli glad igen!
På fredag får jag äntligen träffa min underbara Anton igen :) Så jag längtar!
Blir stan en snabbis, skulle på bio också men det gick inte för ingen som kan hämta på kvällen så får ta bussen hem vid 16.
Sen är han min hela helgen och vi är ensamma tills på söndag.
Det ska bli så mysigt att äntligen få någon att pussa och bara krama på!

Sitter och pratar lite om våran 6 månaders dag som är nästa vecka också!
Anton har något hemligt för sig som jag inte får veta och jag skäms för jag inte har kommit på något bra än, eftersom jobbet tar upp endel tid och jag typ faller i trams när jag kommer hm så har jag totalt noll idé om vad jag kan köpa ....

Det löser sig nog, tanken var att jag skulle sova men nu fick alla helt plötsligt ett ryck att skriva till mig på msn så ska se vad alla vill och sen ska jag förmodligen sova!
Hörs imorgon!


Veronica :)

Inga kommentarer: