onsdag 23 juli 2008

Sommar


Det är så underbart härligt med sol!
Älskar att bara lägga ut en filt och ligga där i solen och bara njuta, med en bra bok också så ger det ett extra stort plus i kanten :)
Så har legat på gräset lite och läst och sedan tog jag en svalkande dusch!

Blev påmind av Anton att det är ju bara 1 månad kvar tills jag blir 17 nu, Woho!
Jag börjar bli gammal nu, det märks på både minnet och kroppen ;D
Dom säger ju att man blir som man umgås så kanske därför jag blivit så glömsk den senaste tiden, bara för jag jobbar med äldre människor.
vem vet ^^

Nu hör jag i alla fall hur mamma prasslar i köket så antar att maten är på G, sen ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Borde städa så det är lite ordning tills Anton kommer, nu ligger det saker överallt så det ser ut som det kommit in en stor vindpust och rört till allt!
Men jag är lat så det får vänta ett tag till ...


Veronica :)

Inga kommentarer: