torsdag 24 juli 2008

Torsdag

Jag & Annica långt ute och ska bada ;D

Idag har det inte blivit mycket bloggande p.g.a att jag kom hem för ca 1 timme sen!

Först åkte jag till jobbet imorse där det har varit jätte lugnt idag!
Inte alls mycket folk och redan vid halv 3 var det helt slut på människor. Dagen har mest gått åt till att lata sig i solen.
Efter jobbet gick jag bort till mamma och vi pkte och handla och bestämde oss för att följa med ner till husvagnen och grilla korv tillsammans med mormor & Morfar, Annica och gammelfarmor som varit där hela dagen.
Så det var bara att åka hem snabbt , slänga in varorna och byta om för att sedan åka igen.

När vi kom fram så gick Annica, mamma och jag till vattnet och badade (eller jag och Annica bada, mamma agerade som fotograf!) Det var lite små kallt men sen blev det riktigt skönt lagom tills vi skulle upp och äta.
Men det var trevligt och ganska avslappnande att komma dit, även om det bara var för en timme eller två ...
Grillade korv


Så fick jag övningsköra med mammas bil för första gången, och så hade jag mormor med mig där bak också som skulle kommentera allt!
Men allt gick bra och jag åkte färga också!
Fast sen så börja allt med att det stod en räv på vägen som vägrade flytta på sig. Så tillslut tog han två steg bort så jag kunde köra förbi.
Så gick det ett tag till och då gick det en katt på vägen som satte sig framför bilen!
Så fick stanna där och tuta men den flyttade inte på sig, så gasade jag på och då fick han fart på sig ;P
Men det gick ganska bra för att vara ny bil och att det var en evighet sen som jag övningskörde sist!

Nu sitter jag här och kom ju på att jag lovat mig själv att städa så har sprungit runt lite och plockat iordning på det mesta. Så nu är jag super trött och överhettad!
Ska bli riktigt skönt att dra på sig pyjamasen och krypa ner i sängen och sova!

Imorgon är det fredag d.v.s ANTON KOMMER :D
Oj va jag är glad för det, så som jag har längtat!
Ska bli så härligt, så bäst att jag går och sover snart!
klockan är ju snart 23.00!!


Veronica :)

Inga kommentarer: