fredag 11 juli 2008

en riktig höst dag ...

Regnet bara öser ner, det riktigt smattrar på markiserna just nu. Det känns som att det är i början av oktober fast det egentligen är Juli!
Vad är det som händer med sommaren egentligen, var det inte den här sommaren som skulle bli så varm och solig?
Jag är besviken!
Men medans regnet öser ner ligger jag här hemma i soffan under dubbla filtar och läser en bok, En shopaholic får en syster.
Samtidigt har jag tv:n på och har precis kollat klart på Ellen DeGeneres show, älskar verkligen det programmet!
Idag var den kända kocken Gordon Ramsey gäst och de skulle laga mat tillsammans, Ellen är ju då som sagt inte så bra på att laga mat och det märktes ;D Gud så jag garvade, det lättade verkligen upp stämningen lite!
Följ Ellen DeGeneres Show du också, Måndag-Fredag 12.50 Kanal5!



Men nej , ska nog ta och lägga mig i soffan igen nu och fortsätta läsa!
(Jag måste packa också!!)



Veronica :)

Inga kommentarer: