fredag 11 juli 2008

Klar för camping!

Tro det eller ej men nu har jag faktiskt packar färdigt, tror jag ?
Känns faktiskt lite lite för att vara borta tills på söndag, men ja jag ska ju bara ligga i en stol hela dagarna så borde ju klara mig hoppas jag ;D
Ska bli ganska skönt att komma ut dit igen och bara sitta och läsa i princip hela dagarna.
Det är verkligen så tyst och stillsamt på den campingen där vi bor, visst ett par ungar finns det ju som kanske väsnas lite då och då men det överlever man faktiskt.
Nu har faktiskt solen börjat komma fram lite igen så man kan ju hoppas på bra väder!
Men nej, nu måste jag fortsätta att plocka iordning som jag lovat göra innan Annica kommer.

Bilden är från förra gången vi var i husvagnen :)


Hoppas att ni överlever en helg utan mig nu så hörs vi på söndag!


Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

nämen.. tack desamma :)