torsdag 22 maj 2008

Torsdag


Ja, idag var ju också en ganska onödig dag. Jag som gick upp så duktigt precis när klockan ringde istället för att somna om som jag brukar, Dushade och fixade mig iordning ock åker till skolan. Idrott första lektionen som jag inte kunde vara med på eftersom ryggen och det är lite halv trasig fortfarande ...

Så stannar i skolan och där sitter Erica också och efter lite små prat så säger hon att vi inte har någon lektion på eftermiddagen, så jag åkte in helt i onödan när jag endå inte hade några lektioner. Eftersom det inte går några bussar direkt hem till mig eller något heller så skulle jag fått suttit i den där jävla skolan i 8 timmar igen! Men som tur var så kunde mormor köra deras nya bil (Hon har problem med benen/fötterna) så kunde ta en buss till Ö Husby vid 10.05!

Så nu är jag hemma igen och har smällt i mig lite laxbytt och satt på Förtrollad (Jag är beroende av den filmen <3) Måste verkligen försöka skriva klart min bokresention idag också ... !

Veronica :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSKAR den där bilden! Den är så dig <3