fredag 23 maj 2008

Miljö Debatt


Ska ha miljö debatt idag efter rasten kl 10.00 och jag helt helt oförberedd eftersom jag var sjuk förra veckan och Simon & Martin som jag är med har inte gjort något *Panik*
Vi ska representera Kina och deras miljö, som tur var fick jag lite hjälp av kimzan på bussen idag och så sitter jag och läser lite så jag får improvisera som bara den och hoppas på det bästa helt enkelt!
I eftermiddag har ni Datorkunskap och jag är klar med allt där + praktik uppgiften så måste bara jobba matte då ... *Hata*
Efter skolan är det äntligen helg och Anton ska äntligen följa med mig hem och det kommer jag leva på hela dagen så jag är faktiskt på ett väldigt bra humör trots att Inget går som jag vill typ ;D

Men borde väll läsa vidare om Kinas *Snark* Miljö ...

Veronica :)

Inga kommentarer: