lördag 24 maj 2008

Lördag

Sitter i sängen med en sovande älskling brevid mig just nu, det är härligt :)
Igår hände det inte så mycket skolan , stan och sen hem och Anton följde med mig och ska vara här hela helgen!
Vi skulle se på Ice Age 2 igår kväll, men jag somnade efter typ halva filmen , hehe ^^
Idag är vi ensamma hemma eftersom Mamma & Annica åkte till Göteborg imorrse och kommer hem imorgon, så får se vad som händer idag , blir nog en liten sov stund nu och sen får vi se vad som händer ^^
Kan hända också att vi kanske har fått kattungar, För en av katterna som är ska få det har inte visat sig på en dag nu s *Hoppas*
Som vanligt så blir det en helt osammanhängande text , men jag orkar inte bry mig för nu ska jag bara mysa ner mig tillsammans med my love :) <3


Veronica :)

Inga kommentarer: