söndag 25 maj 2008

Söndag

Ställde klockan på 09.00 idag för att komma upp tidigt så vi (eller jag) hade gott om tid på mig att plocka iordning och städa hela huset tills Mamma skulle komma hem från Göteborg som en liten mors dag "present". Men kom inte upp förrens typ runt 10 , men städningen var snabb avklarad så kunde sitta och sega ett par timmar + att skriva klart min svenska uppgift idag också!
Nu har jag bara något i matten kvar , tror jag ;O
Idag är sista kvällen med min laptop för det här läsåret *Snyft*
Men ska inte klaga eftersom jag sitter här med min älskling tätt intill mig så jag är lycklig :)

Men för övrigt idag så har jag varit hos Astrid en snabbis också med mamma och klippt gräset åt henne, så var vi i husby och kastade massa skräp och som avslutning åkte vi in till stan och köpte massor med stora typ blomkrukor som mamma sak ha runt om i trädgården ...
Sen kom också Annica ut idag så vi var hos mormor & morfar och grillade korv och lite sådant!

Men ska ju då tyvärr upp till skolan imorgon , så vi ska snart krypa till sängs och sova så sött :)
God Natt!

Veronica :)

Inga kommentarer: