måndag 26 maj 2008

Måndag

Jahopp, ännu en otroligt onödig skoldag. Har svenska nu (eller inte) vi får typ jobba om vi vill om vi har något kvar att göra, vilket inte jag har. Gabriella håller på att gå igenom mina uppgifter för tydligen har hon jätte svårt att sätta ett betyg på mig för alla mina uppgifter ligger runt VG/VG+ så hon går igenom de och sen kriterierna för MVG för att se om jag kanske kan nå upp till det *Hoppas*
Men sen vid 11.45 ska vi lämna in våra datorer *Gråta*
Det kommer bli jätte tråkigt att inte ha någon bärbar dator längre så jag kan ligga i soffan eller sitta ute med datorn ...
I eftermiddag skulle vi på studiebesökt men tydligen var inte det fixat så det blir ingen lektion i eftermiddag så får gå runt i stan och inte göra ett skit till 15.30 då jag ska på jobb intervju till ett sommar jobb!
Ska i alla fall gå och beställa klipp tid idag och sen tröst shoppa lite, så hoppas jag att jag har med mig nycklarna till Annicas lägenhet så jag kanske kan gå dit istället för att bara driva runt på stan och ha almänt super tråkigt!

Anton åker hem idag också , kommer vara jätte tomt att sova idag utan att ha hans armar runt sig som man bara kan mysa in sig i ... Men blir förmodligen att åka till honom nästa helg och gå på Finspångs marknad :)

Men nu ska jag nog ner och kolla om Gabriella har fått min sista uppgift igen!


Veronica :)

Inga kommentarer: