onsdag 21 maj 2008

Onsdag

Dagen slutade bra igår i alla fall. Efter skolan mötte jag upp angelica på stan och köpte lite presenter och gick runt massor tills vi hamnade på Mc Donalds och käka lite och satt där över en timme och pratade onm allt mellan himmel och jord, jätte trevligt verkligen :)
Så tog jag 17.40 bussen hem och då var Mikka med så satt och pratade med henne hela vägen hem också trevligt!
Så hem och typ bara läsa igenom naturkunskapen, kolla på tv och prata med Anton :)
Och kvällen avslutades ju på ett litet speciellt sätt som jag inte ska gå in på ... ^^

Programhantering nu, men eftersom jag är klar med allt så gör jag inget fast jag borde både skriva bokresention, göra matte och plugga till omprovet ...
Fick reda på betyg för programhantering idag också, jag får MVG så lite glad är jag nu i alla fall :)
As hungrig också , men caféterian har inte öppnat än!


Veronica :)

Inga kommentarer: