tisdag 6 maj 2008

Tisdag

Idag har det inte hänt så jätte mycket, matte på förmiddagen vilket var väldigt segt som vanligt.
På eftermiddagen var alla ettor från våran skola på "Don't Drink & Drive" film på Haga gymnasiet.
Väldigt berörande och ganska bra film faktiskt, ett par tårar kom det allt i slutet.
Slutade efter den sen lite efter halv två typ, då åkte jag bara tillbaka till skolan och satt där och vänta på att mamma skulle sluta. Så fick jag reda på mina nationella proven i engelska idag, as besviken är jag fick bara VG- på allt så blev ganska sur på mig själv eftersom jag är ganska säker på att jag inte kommer att få MVG nu ...
Men men, gick upp till stan lite innan jag åkte ut till mamma för att kolla kontot och så mötte jag på Angelica då också, trevlans det :)

Som sagt så är det tisdag vilket är lika med tv kväll! Är jätte spänd på vad som ska hända i DHW
ikväll, har ju sätt reklamen för kvällens avsnitt och det verkar jätte spännande så jag längtar!
Tyvärr så har jag ju nationellt prov i matte imorgon också så borde väll kanske kolla på det om jag orkar ...

Inga kommentarer: