onsdag 7 maj 2008

Pluggis


Sitter faktiskt och pluggar och vad som är ännu mera chockade är att jag tycker det är roligt också! Visst, jag kanske inte gör det absolut viktigaste nu men det är endå ett arbete som ska vara inne innan den 25:e så ;D
Håller på med det sista arbetet i programhantering, har fått att vi får göra ett precis helt valfritt ämne inom vilket program vi vill. Då har jag valt Photoshop och även lite Power Point.
Ska göra om olika bilder i Ps och sen skriva punkt för punkt om vad jag har gjort på bilden och sen redovisa det i PP. Går as bra faktiskt, är nästan klar och då började jag för typ 2 timmar sen.
Men eftersom jag ska använda mitt ps som jag har hemma kan jag inte jobba med det i skolan , utan ska sitta ca 5 timmar sammanlagt hemma och fixa klart det, så det känns väldigt bra :)
Hoppas på att bli klar nu i helgen, så då kanske jag får ledigt från resten utav programhanerings lektionerna d.v.s att jag får hela onsdagarna ledigt :D *Jippi*

Så nu ska jag fortsätta!

BTW, Fick VG på min Word Manual ^^

Veronica :)

Inga kommentarer: