måndag 5 maj 2008

Helgen + Måndag

Ja som vanligt har jag inte skrivit eftersom jag har varit fullt upptagen med att vara med min Älskling från i fredags tills idag. Som vanligt har det varit helt underbart trots att vi typ har bott framför hans tv spel ;P jag ÄGDE honom på Guitar Hero , det ni ;P !

Annars finns det inte så mycket jag orkar skriva om helgen förutom att dte har varit undebart, jag älskar honom och att jag älskar att vara där :)

Idag så var det lite segt att gå upp men det gick iaf ;P Sen var det bara att masa sig i väg till skolan ... Usch säger jag bara.
Första lektionen var svenska där vi kollade på så som i himmelen igen.
Lunch och så var vi på studiebesök på Servera å administrations lektionen. Där va vi klar efter typ 45 min och förvånadsvärt så slutade vi efter det och då bestämde jag mig för att hälsa på mitt glädje piller Fanny :D
Så var där ett tag och gjorde för det mesta inget annat än att bara vara oss själva och tänka & göra saker på vårat egna lite mera speciella sätt :D

Efter fanny mötte jag upp mamma på stan för att ta den siata sprutan mot livmoderhals cancer, skönt att ha det ur värden nu.
Efter det blev det en litebn shopping runda på stan och även en snabb fika :) sen hem!

som vanligt orkar jag inte skriva seriöst så det får bli som det blir !


Veronica :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar;
1; Haha självklart. Vi skulle kunna göra världen mycket mera smart.. Eller något liknande :P Haha! <3

Anonym sa...

2;
Hehe, aa du det kan vi bli, sommarens planer; vara gräs! Haha x)