måndag 12 maj 2008

Röntgen

Röntgen gick bra, fick dock vänta i 3 timmar för att de inte hade fått in pappren ifrån vårdcentralen igår och skit så det tog på krafterna. Tillslut låg och och var helt borta på en soffa i väntrummet ...

Sen fick jag röntgas och vänta lite till på resultatet, men dom hade inte hittat något brutet så allt såg bra ut så det var bara att åka hem och vila!
Vrålhungrig var jag också så mamma och jag bestämde oss för att äta i restaurangen på sjukhuset och så klart när vi sitter där och äter i godans ro ja vem kommer in i matsalen då? jo pappa såklart ...

Men först kände han inte igen mig som vanligt, men typ precis när vi var klara såg han oss och kom till oss och då tappa jag humöret ännu mera och det gick inte att prata med mig för jag var helt borta typ. Han undra bara hur det var, så sa jag att jag blivit på körd och då sa han bara att det kunde ju varit värre. Så då gick jag bara för jag mådde så illa och kunde inte sitta där och se på honom!

Men så kom mamma också så åkte vi till söderköping och köpte glass och fixade lite saker. Köpte b.la en ny kudde till mig som är hårdare och bra för nacken om man har skadat den.

Sen blev det att tillbringa resten av dagen i soffan , det värsta är att jag vår värsta panikattackerna när jag ska lägga mig, jag vågar inte sova själv och jag vill verkligen inte gå och lägga mig :( det är jätte jobbigt!
Men måste sova nu snart om jag ska upp till skolan imorgon ....

Inga kommentarer: